چسب بتن پارسیک با تخفیف 80درصد به حراج گذاشته شد

چسب کاشی و ملات سیمان آماده روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. با این حال، با این مواد چسبنده نمی توان مشکلاتی مانند سوراخ شدن و افتادن از چاله ها را از بین برد.

در واقع چسباندن کاشی یک پروژه سیستماتیک است. انتخاب مواد چسب بتن پارسیک فقط یک مرحله است.اگرچه ملات سیمان سنتی ترین مواد روکش فلزی است، روش سنتی می تواند کیفیت را تضمین کند تا زمانی که کارگران فناوری را پیش ببرند و سطح دیوار به درستی کار شود.

البته لازم به ذکر است که با توجه به کاهش میزان جذب آب کاشی و سرامیک و بزرگتر شدن مشخصات، دیوارهای جداکننده سبک نیز در بهسازی منزل وجود دارد. در این موارد ملات سیمان نمی تواند الزامات روسازی را برآورده کند و باید اثر روسازی را انتخاب کرد.

چسب های ایمن تر با این حال، استفاده از این چسب های کاشی پیشرفته تر می تواند از تخلیه کامل، ریزش و غیره جلوگیری کند. این بدان معنا نیست که می توان آن را حذف کرد.

چسب‌ها و دوغاب‌های کاشی از پودر لاستیک برای دستیابی به اثر چسبندگی بهتر ساخته می‌شوند و محتوای پودر لاستیک کیفیت محصول را تعیین می‌کند. . اینکه آجرهای سنگفرش با درزهای مساوی، انبساط و انقباض حرارتی، درزهای چپ، تغییرات در بنایی و سایر جنبه ها نیز بر نتایج نهایی تأثیر می گذارد.

چسب ها به طور ضعیف به دو دسته آلی (قیر، چسب حیوانی و گیاهی، پلیمر) و غیر آلی (آهک، سیمان، گچ، شیشه مایع و غیره) طبقه بندی می شوند.

بر اساس مقاومت شیمیایی بدون هیدروژن (دیوار خشک، سیمان هوا، منیزیم، آهک هیدراته)، هیدرولیک (سیمان رومی، سیمان پرتلند، آهک هیدرولیک)، مقاوم در برابر اسید (سیمان فلوراید سیلیکون، سیمان کوارتز)، چسب ها بر اساس طبقه بندی می شوند.

برخی از موادی که به عنوان چسباننده برچسب گذاری شده اند، مانند سیمان، دارای مقاومت فشاری بالا اما مقاومت کششی پایینی هستند و در صورت اعمال کشش و برش باید با مواد الیافی یا میلگرد تقویت شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.