با استفاده از یک فوم سرد صندلی اداری مرغوب بدن خود را در برابر کمر درد بیمه نمایید!

صندلی روی راحت ترین صندلی اداری خانگی باید به اندازه کافی عریض و عمیق باشد که به شما اجازه دهد بدون محدودیت بین تکیه گاه ها بنشینید اگر قدتان بلند است، به دنبال صندلی عمیق‌تر و اگر قدتان بلندتر نیست، به دنبال صندلی کوتاه‌تر باشید.

هنگامی که به درستی روی صندلی می نشینید، باید بین لبه جلویی فوم سرد صندلی اداری و داخل زانو 2 تا 3 انگشت فاصله باشد.

اگر تعدادی از افراد با قدهای مختلف قرار است از صندلی در دفتر کار خانگی شما استفاده کنند، یکی را در نظر بگیرید که دارای تنظیم عمق صندلی است این ویژگی به شما امکان می دهد بسته به قد کاربر، صندلی را کوتاه تر یا عمیق تر کنید.

تکیه گاه بر روی صندلی اداری خانه من:
اگر در دفتر خانه خود فضای محدودی دارید، دسته های بازو ممکن است حرکت شما را محدود کنند. با این حال، اگر فضای کافی دارید، یک صندلی با تکیه گاه بخرید زیرا این صندلی ها ارگونومی کلی فضای کار شما را بهبود می بخشد.

فوم صندلی

تکیه‌گاه‌ها پشتیبانی بیشتری را ارائه می‌کنند زیرا مقداری از فشار را از گردن و شانه‌های شما می‌برند. فقط دسته هایی را در نظر بگیرید که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

تکیه‌گاه‌های مدرن ممکن است یک پد بازوی قابل تنظیم نیز داشته باشند که می‌تواند به سمت عقب و جلو بلغزد و اغلب امکان تنظیم جانبی یا زاویه‌دار را فراهم می‌کند. بهترین تکیه گاه برای صندلی اداری خانه من چیست؟

کنترل های تنظیم:
اطمینان حاصل کنید که می توان به راحتی از یک موقعیت نشسته به تمام کنترل های تنظیم مهم روی صندلی اداری خانگی دسترسی داشت.

این شامل ارتفاع صندلی، ارتفاع تکیه گاه، تکیه گاه کمر و تنظیم زاویه پشتی می شود. اگر روی صندلی نشسته اید ، همیشه راحت تر است که همه تنظیمات را دقیقاً درست انجام دهید . چگونه صندلی خود را برای چیدمان کامل دفتر خانه تنظیم کنید.

کاستور یا چرخ:
چرخ‌چرخ‌های صندلی به شما تحرکی بی‌دردسر می‌دهند، اما مطمئن شوید که کاستورهای مناسب را برای کف خود تهیه کنید.

کاستورهای نایلونی برای کف فرش مناسب هستند، در حالی که کاستورهای لاستیکی یا نرم برای سطوح سخت مانند کاشی، چوب و بتن مناسب هستند چرخ چرخ ها باید حداقل 50 میلی متر قطر داشته باشند. کاستورهای بزرگتر قدرت مانور را بهبود می بخشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.