فرش ماشینی پادری به خانم های خونه تخفیف ویژه می دهد

اگر در مورد فرش ماشینی پادری صحبت می کنیم، باید در مورد عایق صدا و عایق نیز صحبت کنیم، زیرا حقیقت این است که فرش های پشمی به عنوان یک عایق طبیعی قدرتمند عمل می کنند.

اغلب، بسیاری از مردم فرش هایی را برای عایق کاری اتاق ها انتخاب می کنند و صدا را بهتر متمرکز می کنند، به طوری که از داخل به بیرون یا بالعکس خارج نمی شود.

یکی دیگر از دلایل خرید فرش پشمی مقاومت آنها در برابر لکه است. پشم نسبت به سایر الیاف مصنوعی 30 درصد در برابر لکه مقاوم تر است، که به معنای صرف زمان کمتر برای نگهداری است.

علاوه بر این، به راحتی می توان آثار باقی مانده از مبلمان را از بین برد و ردپاها کمتر به چشم می خورد. بنابراین، آنها همیشه کامل خواهند بود، زیرا آنها خیلی خوب پیر می شوند.

در این مورد بسیار مراقب باشید، زیرا آیا می دانستید که پشم یک ضد حریق طبیعی است؟ و نه تنها این، بلکه خود خاموش شدنی نیز هست. این امر به دلیل محتوای بالای آب و نیتروژن آن امکان پذیر است و برای استفاده به عنوان فرش در کازینوها، هتل ها، هواپیماها و غیره مناسب است.

آیا می دانستید فرش های پشم طبیعی ضد حساسیت هستند؟ برای افرادی که به نوعی حساسیت دارند، جنبه بسیار مهمی است، زیرا این فرش ها حساسیت ایجاد نمی کنند و به کاهش گرد و غبار در محیط کمک می کنند.

علاوه بر این، آنها افراد مبتلا به آسم را نیز تحت تاثیر قرار نمی دهند. با این حال، برای اینکه همه چیز به طور معمول اتفاق بیفتد، مهم است که آنها را جاروبرقی بکشید و تمیز نگه دارید.

اینها برخی از دلایل اصلی خرید فرش پشمی هستند. همانطور که می بینید، خیلی بیشتر از یک ظاهر زیبا یا یک متریال با کیفیت در پشت آن وجود دارد.

اگر به دنبال یک متریال خوب برای فرش خود هستید، بادوام، باکیفیت، که آلرژی ایجاد نکند و مجبور نباشید زیاد با آن مبارزه کنید، پشم ایده آل است! ما در آلفمبراس حمید متخصص در انواع فرش هستیم، از ما بخواهید تا در انتخاب فرش مناسب به شما کمک کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.