یک معلم بخاطر استفاده از کمربند چرم طبیعی مردانه اخراج شد

در این کلاس ها، دانش آموزان شروع به حرکت به سمت پروژه های بزرگتر می کنند و در مورد تکنیک های ساخت کمربند، دوخت و تکمیل یاد می گیرند.

کلاس های پیشرفته کارها و طراحی های پیچیده تری دارند. علاوه بر افزایش پیچیدگی طرح‌ها، دانش‌آموزان تکنیک‌های اسکی کردن با دست را یاد می‌گیرند و به توانایی خود در ساخت محصولات چرمی با دست اعتماد می‌کنند.

این دوره بر اساس درس های سال قبلی از کلاس های کمربند چرم طبیعی مردانه است تا تکنیک های خیاطی ماشینی را به دانش آموزان آموزش دهد. تا پایان این دوره، دانش‌آموزان باید تمام مهارت‌هایی را که برای مونتاژ اجناس چرمی باکیفیت خود نیاز دارند، داشته باشند.

علاوه بر این، کلاس های عصر برای کسانی که نمی توانند در کلاس های روزانه شرکت کنند، در صورت درخواست در دسترس است. این کلاس ها بدون تعهد هستند که در آن زبان آموزان می توانند مهارت های آموزش داده شده در کلاس مبتدی را انتخاب کنند.

ما استدلال می کنیم که تمرکز بر پیوندهای بین شرکتی، که به طور سنتی بر مطالعات GVC تسلط داشته است، برای توضیح اینکه چرا شرکت های خاصی TC ها را برای رقابتی شدن در GVC ها توسعه داده اند، کافی نیست در حالی که دیگران این کار را نکرده اند.

تولیدکنندگان کمربند های چرمی در کنیا از طریق دانش مدیرانی که در خارج از کشور تحصیل کرده و آموزش دیده اند و حمایت مدارس و دانشگاه های تازه تاسیس مد و طراحی ارتقا یافته اند.

با گذشت زمان، این فرآیند انتقال TC ها را از شرکت های پیشگام متعلق به کنیایی های آسیایی و اروپایی تبار و همچنین مهاجران به شرکت های کوچک و متوسط نوظهور متعلق به کنیایی ها امکان پذیر کرده است.

ما این را با تولیدکنندگان کفش‌های چرمی که برای اولین بار در دهه‌های 1970 و 1980 تحت رژیم داعش ظهور کردند، مقایسه می‌کنیم که مشخصه آن شرکت‌های بزرگ یارانه‌ای بود.

در این دوره، مهارت‌های کارگران کنیایی مبتنی بر دانش فنی بود، در حالی که قابلیت‌های اضافی تولید مانند بازاریابی و برندسازی عمدتا نادیده گرفته می‌شد.