کیسه فریزر پایدار در هواپیما های کلاس سه به عنوان کیسه هوا استفاده می شود

ککیسه فریزر پایدار انعطاف پذیر و مواد بسته بندی مقاوم در برابر بخار رطوبت مانند روکش پلاستیکی فریزر، کاغذ فریزر و فویل آلومینیومی سنگین وزن نیز برای محصولات بسته بندی خشک با مایع کم یا بدون مایع مناسب هستند.

از کیسه ها می توان برای بسته های مایع نیز استفاده کرد.

کیسه ها و بسته بندی ها برای غذاهای با شکل نامنظم به خوبی کار می کنند. برای بهترین نتیجه، قبل از بستن تا حد امکان هوا را خارج کنید.

اطمینان حاصل کنید که تلاش‌های شما برای فریز کردن غذاها بعداً منجر به خوردن غذاهای خوشمزه می‌شود. به یاد داشته باشید که نوع ظرفی که هنگام انجماد غذا انتخاب می کنید می تواند در کیفیت محصول نهایی تفاوت ایجاد کند.

انتخاب شما از مواد بسته بندی مناسب فریزر باعث می شود که غذای خوشمزه تری داشته باشید.

MSU Extension توصیه می کند که یک دماسنج لوازم خانگی را نیز در فریزر خود نگه دارید. در صورت قطع برق، این دستگاه به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا غذای شما هنوز برای نگهداری یا مصرف بی خطر است یا خیر.

پیروی از این دستورالعمل های ساده باعث می شود که غذاهای شما در هنگام یخ زدگی ایمن بمانند.

فرآورده های حیوانی را بلافاصله پس از آماده سازی منجمد کنید. بسته ها را در سردترین قسمت فریزر قرار دهید و فضای کافی بین بسته ها بگذارید تا هوای سرد به خوبی گردش کند.

فقط مقدار گوشت یا مرغ تازه ای را که در عرض 24 ساعت منجمد می شود، منجمد کنید، حدود 2 تا 3 پوند برای هر فوت مکعب فضای فریزر.

دمای 0 درجه فارنهایت را در فریزر خانگی حفظ کنید. اجازه ندهید دما نوسان کند.

برای ایمنی و بهترین کیفیت، تمام محصولات حیوانی را در یخچال ذوب کنید. گوشت، مرغ یا ماهی را فورا بپزید یا استفاده کنید. از تخم مرغ در عرض یک تا دو روز و لبنیات در عرض چند روز استفاده کنید.