کارتریج سامسونگ scx-3405fh که شما را خلاق تر می کند

تونر از پلی استر به شکل پودر ریز ساخته شده است که در کارتریج سامسونگ scx-3405fh لطف بار استاتیکی خود می تواند به عناصر دارای بار مخالف بچسبد.

این توسط یک درام فلزی چرخان نشان داده می شود، جایی که لیزر تصویر مورد نظر را چاپ می کند و با گرفتن پودر تونر، آن را به نوبه خود روی یک ورق چاپ می کند، جایی که پلی استر با استفاده از فیوزر ذوب می شود.

تصویر تولید شده دارای بالاترین کیفیت است و از آنجایی که جوهر وجود ندارد، به محض خارج شدن از چاپگر، ورق کاملا خشک می شود.

از سوی دیگر، کارتریج ها از 98 درصد آب و 2 درصد باقیمانده از اجزای مختلف شیمیایی تشکیل شده اند و از فناوری اسپری از طریق سیستم نازل برای چاپ تصاویر روی کاغذ استفاده می کنند.

چه زمانی از تونر و چه زمانی از کارتریج استفاده کنیم کارتریج‌ها توسط چاپگرهای جوهر استفاده می‌شوند و برای محیط‌های خانگی مناسب هستند، جایی که نیازهای چاپ کمتر فشار می‌آورند.

با استفاده از کارتریج می توان متن، عکس و تصاویر با کیفیت را به روشی ساده و با هزینه کم چاپ کرد.

از سوی دیگر، تونر به طور گسترده ای در شرکت ها، ادارات و مدارس استفاده می شود، زیرا به نیازهای چاپ بیشتر پاسخ می دهد. به خصوص برای چاپ عکس مناسب نیست، در حالی که برای چاپ کور عالی است.

تونر و کارتریج: دوام و کیفیت چاپ کارتریج ها به طور متوسط ​​چند ماه عمر می کنند و در صورت عدم دفع صحیح، می توانند مواد بالقوه مضر را در محیط پخش کنند.