ورق گالوانیزه کرکره ای دست دوم برای ساخت شاتل فضایی

ورق گالوانیزه فلزی است که با “روی” پوشش داده شده است تا از خوردگی فلز جلوگیری کند. ورق گالوانیزه کرکره ای دست دوم نوعی ورق است که بر روی تمامی کف های مرطوب و مرطوب نصب می شود و جایگزینی ندارد.

زیرا گالوانیزه در ساختار آن یک سیستم ورق فلزی است که می تواند با تمام منفی ها کنار بیاید و فشار ایجاد شده توسط این منفی ها را روی سطح ورق حذف کند.

گالوانیزه کردن، پوشش فولادی است که در 450-455 درجه روی مذاب آغشته شده است. روی یک لایه سه فازی تشکیل می دهد که با آهن پیوندهای قوی ایجاد می کند.

فرآیند گالوانیزه کردن به شرح زیر است. این شامل فرآیندهای چربی زدایی، شستشو، اسید اچ، شستشو، ذوب، خشک کردن و غوطه وری است.

آیا تا به حال از برگه فولادی گالوانیزه شنیده اید؟ اگر جواب منفی است ، ما به شما توصیه می کنیم که به خواندن ادامه دهید ، پس مهمترین چیز را از ابتدا برای شما خواهیم گفت. اگر مثبت باشد ، ما همچنین شما را تشویق می کنیم که در این مقاله بمانید ، پس مقایسه جالب با انواع دیگر ورق ها را افزایش خواهیم داد.

از این گذشته ، ما در این بخش متخصص هستیم ، بنابراین او را با جزئیات می شناسیم. علاوه بر این ، ما سهام دائمی داریم ، چیزی بسیار راحت ، به خصوص در زمان کمبود زندگی. بیایید به آنجا برویم.

ورق گالوانیزه یک ورق از فولاد است که یک درمان خاص متشکل از گالوانیزه داغ دریافت کرده است. به همین ترتیب ، شیرجه های فولادی در یک روی قابل حمل انجام می شود ، به طوری که صفحات کاملاً با این فلز پوشانده شده اند.