محتوای فیبر موجود در لوبیا و مصرف بالای فیبر غذایی

یک مطالعه مروری متفاوت نشان داد که افزایش مصرف لوبیا قرمز خشکپاک، نخود، عدس می‌تواند به افراد مبتلا به دیابت و بدون دیابت کمک کند تا کنترل طولانی‌مدت قند خون را در رژیم غذایی خود بهبود بخشند.

یک مطالعه در سال 2013 شواهدی منتشر کرد که فلاونول، یکی از آنتی اکسیدان‌های موجود در لوبیا، می تواند بروز دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

مطالعه دیگری که در سال 2014 منتشر شد، اشاره می کند که محتوای فیبر موجود در لوبیا همچنین به حفظ سطح قند خون سالم کمک می کند.

یک مطالعه مروری لوبیا قرمز کپسولی بزرگ (شامل 1.75 میلیون نفر) به این نتیجه رسید که مصرف بالای فیبر غذایی با میزان مرگ و میر پایین تر و به طور خاص، مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی، سرطان، بیماری گوارشی، بیماری های عفونی و سایر بیماری های التهابی مرتبط است.

لوبیا قرمز محلی حبوباتی مانند بادام زمینی و سویا، دو مورد از هشت غذای آلرژی زا هستند، حساسیت به بادام زمینی یا سویا لزوماً به این معنی نیست که شما به سایر حبوبات حساسیت دارید و بالعکس، اما باید احتیاط کنید.

اگر مشکوک هستید که به لوبیا قرمز زنجان یا هر نوع حبوبات حساسیت دارید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید تا تشخیص مناسب را دریافت کنید.

در یک مطالعه که به طور خاص بیماری های قلبی عروقی را مورد بررسی قرار داد، افرادی که فلاونوئیدها (نوعی آنتی اکسیدان موجود در لوبیا چیتی و سایر لوبیاها، میوه ها و سبزیجات) بیشتری مصرف می کردند.

کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی بودند، این حتی در افرادی که دریافت فلاونوئیدها نسبتاً کم بود نیز صادق بود.

  • منابع:
    1. Pinto Bean Nutrition Facts and Health Benefits
  • تبلیغات: 
    1. لباسهای خود را به خوبی با هم ست کنی
    2. ضد سرقت کردن خودرو با استفاده از اسپیسر!
    3. دربی که از ورود یک پلنگ جلوگیری نمود!
    4. با مصرف شیره انگور مغزتان را قدرتمند کنید