فرش ابریشم طرح شکارگاه با رایحه انواع عطر ها با قدرت انتخاب شما

عملکرد یک فرش ابریشم طرح شکارگاه در طول عمر خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما در نهایت کیفیت فرش تابعی از ساخت فرش است. هنگام ارزیابی کیفیت فرش، فاکتورهای اصلی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از الیاف فرش، پرز و رنگ فرش، پشتی فرش و تراکم فرش.

کیفیت و الیاف فرش مدیران اجرایی تاسیسات این امکان را دارند که فرشی را با الیاف طبیعی یا مصنوعی نصب کنند. نایلون و الفین دو الیاف پیشرو فرش هستند که در کاربردهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

در حالی که پشم پیشروترین الیاف طبیعی در استفاده است. الیاف مصنوعی به طور کلی استحکام الیاف و مقاومت بیشتری در برابر کثیف شدن دارند، اما کاربردهایی وجود دارد که پشم الیاف انتخابی است.

متداول ترین الیاف مورد استفاده در تاسیسات فرش تجاری نایلون است. الیاف نایلون بسیار قوی و انعطاف پذیر هستند. سطح سخت طبیعی الیاف نایلون قابلیت پوشیدن، انعطاف پذیری، انعطاف پذیری سایشی و مقاومت در برابر روغن ها و مواد شیمیایی را ارائه می دهد. الیاف نایلون به راحتی رطوبت را جذب نمی کنند.

اکثر فرش های ساخته شده از الیاف نایلون با محلول رنگ می شوند. در طی فرآیند رنگرزی محلول، رنگ به کریستال های نایلونی قبل از اینکه به الیاف جداگانه تبدیل شوند، اضافه می شود. در نتیجه، الیاف دارای ثبات رنگ و مقاومت بسیار خوبی در برابر محو شدن هستند.

این ترکیبی از فرش های لوپ پرز و بریده است. ترکیبی از جزایر بزرگ از تافت های برش خورده و تافت های حلقه پایین به خوبی پوشیده می شوند. برای راه پله‌ها، اتاق‌های خانوادگی و محل‌های غذاخوری کمتر رسمی توصیه می‌شود.

آخرین مورد در نظر گرفتن وزن صورت (وزن پرز فرش) در هر یارد مربع است. گربل می‌گوید: وزن بیشتر به معنای نخ بیشتر است و نخ بیشتر باعث ماندگاری بیشتر محصول می‌شود. به عنوان مثال، در یک خط تولید، فرش “سطح خوب” دارای وزن چهره 40 اونس است. “بهترین سطح” 63 اونس وزن دارد.