شیشه سکوریت بالکن علت چپ کردن وحشتناک یک خودرو در جاده

شیشه سکوریت بالکن های  ارائه شده توسط Balcony Systems Ltd مشخصات معمار را برای به حداکثر رساندن نور، برآورده کردن الزامات زیبایی شناختی دقیق و افزایش احساس وسعت در این مجتمع آپارتمانی لوکس برای افراد بالای 55 سال در لنکاوی برآورده می کند.

توسعه زندگی رنسانس در سینا کورت در اولدهام، مسکن بازنشستگان شیک و مدرن، با ترکیبی از 53 آپارتمان، از این شش آپارتمان پنت هاوس دو خوابه ارائه می دهد.

این مجتمع با استانداردهای بالا توسط پیمانکار Wiggett Construction Ltd ساخته شده است و از شیشه استفاده زیادی می کند.

شیشه برای به حداکثر رساندن دیدگاه ساکنان مشخص شد. هم از داخل مشرف به یک سالن بزرگ مشترک/بیسترو و هم از بیرون از بالکن ژولیت تا پیازای مرکزی در مجموعه.

طبق گفته Renaissance Living، ظرافت و سادگی سیستم بالکن ژولیت “بالکنت” بالکن، نرده 1.1 متری ایمن را برای رعایت مقررات ساختمانی، اما بدون هیچ گونه میله‌های “دخالت بصری” و “با هزینه نسبی بسیار مناسب” فراهم می‌کند.

این شرکت می‌افزاید: «سیستم‌های بالکن ما را قادر می‌سازد تا دیدگاه اصلی خود را به واقعیت تبدیل کنیم – به خصوص که آنها موقعیت‌های بسیار قابل مشاهده را اشغال می‌کنند و آنها را به یک عامل کلیدی در ظاهر کلی توسعه تبدیل می‌کنند.»

بالکن همچنین توصیه‌های فنی و معیارهای طراحی را برای بالکن‌های منحنی و دسترسی درب حیاط کشویی خمیده برای دو آپارتمان پنت‌هاوس بزرگ ارائه می‌کند. دیو هیگینز، مدیر پروژه در Wiggett Construction توضیح می دهد:

«پس از بحث در مورد جنبه های فنی با بالکن و آشنایی با سیستم درهای کشویی منحنی، که باز هم قیمت بسیار مناسبی داشت، راه حل خود را داشتیم. “تا آن زمان، ما نتوانسته بودیم پاسخی برای منحنی های ساختاری شیشه/آلومینیوم در بازار بریتانیا پیدا کنیم.”

نرده شیشه ای منحنی ارائه شده توسط بالکن سیستمز همچنین الزامات ایمنی را برای یک دهانه بزرگ با انتهای منحنی در طبقه اول منطقه مشترک برآورده می کند و پیوندی بصری با سالن طبقه همکف زیر ایجاد می کند.