درب ضد سرقت ارزان مشهد سبب ازدواج دو جوان شد

درها نقش مهمی در هر تاسیساتی دارند. آنها سرنشینان را از عوامل و عوامل خارجی ناخواسته در امان نگه می دارند، در حالی که به آنها اجازه می دهند در صورت لزوم سریع و ایمن خارج شوند و از گسترش آتش و دود جلوگیری می کنند. اما فقط در یکی دو دهه اخیر است که آنها توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.

جری هپس، پدر، مدیر اجرایی DHI، انجمن متخصصان امنیت و ایمنی درب ضد سرقت ارزان مشهد ، و همچنین بنیاد امنیت و ایمنی درب، می‌گوید: پانزده سال پیش، هیچ‌کس بیش از حد نگران درها و سخت‌افزار نبود. بازوی آموزشی و حمایتی تا زمانی که آنها کار می کردند، بیشتر درها توجه کمی داشتند. تعمیر و نگهداری همیشه در اولویت نبود.

این تغییر کرده است. بیشتر مدیران تأسیسات و مالکان ساختمان و همچنین ساکنینی که کار می کنند، آموزش می دهند و یاد می گیرند، مراقبت می کنند و از ساختمان های مختلف بازدید می کنند، به انواع درهای نصب شده توجه می کنند.

Coughran همچنین خاطرنشان می کند که گفتگوی حاضر در مورد اثربخشی این دستگاه ها نیست زیرا آنها بسیار مؤثر هستند. بلکه در مورد چگونگی اطمینان از اینکه درها می توانند از بیرون شکسته شوند، زمانی که شخصی به طور قانونی نیاز به ورود به اتاقی مانند امدادگران اضطراری دارد، است. و همچنین باید طبق مقررات محلی مطابق با قوانین آتش نشانی و ساختمان باشند تا بتوان در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی با خیال راحت خروج را انجام داد.

«چگونه می‌توان این دستگاه‌ها را از بیرون توسط نیروی انتظامی یا مدیر تأسیسات رد کرد؟ اساساً این قفل به دلایلی شوم استفاده شده است. بنابراین، چه دانش آموزی در کلاس درس باشد که به هر دلیلی سعی می کند خود را در آن حبس کند. شاید یک مهاجم مسلح که وارد یک کلاس درس می شود و حالا می خواهد این سناریو را به یک موقعیت مشکوک سنگردار تبدیل کند، در مقابل موقعیت تیراندازی فعال.»