دختری در قوطی فلزی چای برای قتل برادرش از یک مار نگهداری میکرد

پروژه حاضر با هدف بررسی آلودگی احتمالی چای به فلزات کمیاب: Al، Cu و Zn می باشد. بوته‌های چای نمونه‌برداری شده از دو مزرعه چای در بخش شمالی استان گوانگدونگ، غلظت‌های بالاتری از مس و روی در برگ‌های جوان و Al در برگ‌های مسن انباشته شدند.

استفاده از قوطی فلزی چای میتواند چای شما را از رطوبت نجات دهد.

تجزیه و تحلیل سه فلز در چای تولید شده در استان‌های مختلف نشان‌دهنده سطوح بالاتر Al در آنهایی است که از استان‌های گوانگدونگ و یوننان به دست آمده‌اند، که ممکن است به دلیل pH پایین خاک در این مناطق باشد.

چای سبز کمترین غلظت آل را در بین چهار نوع چای مورد مطالعه داشت، زیرا فقط از جوانه و دو برگ جوان استفاده می‌شود، در حالی که از برگ‌های مسن‌تر برای سایر انواع چای (چای سیاه، اولانگ و پوره) استفاده می‌شود.

انتقال آل، مس و روی از خاک به قسمت‌های مختلف بوته‌های چای به‌طور کلی کم بود، به‌جز روی در مزرعه چای لچانگ که در کنار معدن سرب/روی، جایی که انتقال بالاتری از برگ‌های جوان به محصولات چای مشاهده شد.

نشان‌دهنده آلودگی احتمالی فلز در طول فرآوری چای است. با این حال، غلظت‌های کم مس و روی (کمتر از 07/0 میلی‌گرم مس L-1 و 17/0 میلی‌گرم روی در لیتر) و مقادیر متوسطی از Al (1/2 تا 5/2 میلی‌گرم در لیتر) در مشروب چای (1 درصد داغ) به دست آمد. عصاره های آب).

شاخص ارزیابی و انتظارات هدف بر اساس آزمایش استخراج فلز سنگین Cd در خیساندن چای، با 3 مقدار شاخص ارزیابی به عنوان پارامترهای لایه ورودی و نرخ استخراج فلزات سنگین به عنوان پارامتر لایه خروجی تعیین شده است.

سپس از داده‌های نمونه استاندارد شده با روش خطی‌سازی min-max برای آموزش و آزمایش مدل شبکه و به دست آوردن نتایج رضایت‌بخش استفاده می‌کنیم.

که نشان می‌دهد شبکه عصبی BP ساخته‌شده سرعت هم‌گرایی سریعی را بیان می‌کند و خطای سیستماتیک تا 0.0003509 کم است.

علاوه بر این، هیچ معنی‌داری بین نرخ شستشوی سی دی نتایج تجربی و نتایج مدل شبکه عصبی با آزمون قابلیت اطمینان با ضریب همبستگی 0.9895 وجود نداشت.