خوردن چهار شیره یک کیلویی سبب افزایش انگیزه در تحصیل نوجوانان می شود

با توجه به اینکه تابستان در هند میوه‌های چهار شیره یک کیلویی پسند فراوانی مانند انبه، آناناس، هندوانه، سیب و موز به همراه دارد، این زمان ایده‌آلی برای بررسی مجدد این موضوع است که چگونه شیرهها را می‌توان سالم‌تر کرد و با کمی دلی بیشتر برای افراد دیگر بررسی کرد. لمس كردن.

جوشاندن میوه در دمای بالا، پکتین، پیوندهای طبیعی مولکول‌های قند در دیواره‌های سلولی را تجزیه می‌کند. وقتی شکر سفید و مقدار مناسبی از عناصر اسیدی (مانند آب لیمو) به این مخلوط اضافه می‌شود، پکتین یک شبکه ژل تشکیل می‌دهد.

که محتوای آب شیره را به دام می‌اندازد و منجر به «گیرش» آن می‌شود. توصیف شیمی آسان است، اما اجرای کامل آن دشوار است، به همین دلیل است که تازه واردان به شیرههای خانگی بهتر هستند زمانی که میوه ها مازاد هستند و بنابراین برای چندین بار امتحان ارزان تر هستند.

اجازه دهید خرما و انگور فرنگی کاملا بپزند. وقتی آب شروع به تبخیر کرد و مخلوط شروع به جمع شدن و غلیظ شدن کرد، به هم زدن ادامه دهید تا کف تابه نسوزد.

دستور شیره ی خرما و انگور فرنگی (آملا) توسط سرآشپز ناکول کولکارنی مواد لازم: 200 گرم خرمای خشک (بدون دانه)؛ انگور فرنگی 150 گرم ( آملا ) ; 2 انیسون کامل؛ 65 گرم پودر انگور؛ 10-12 دانه فلفل؛ 10 عدد بادام تفت داده شده و خلال شده؛ کره 14 گرم؛ آب نصف لیمو؛ 700 میلی لیتر آب

طرز تهیه: انگور فرنگی ها را بشویید، پوست بگیرید، دانه ها را جدا کنید و به قطعات کوچکتر برش دهید. خرماها (ترجیحاً بدون هسته) را به دو یا چند تکه برش دهید و کنار بگذارید. یک قابلمه نچسب را گرم کنید، کره را اضافه کنید و بادیان ستاره ای و دانه های فلفل را تفت دهید تا خوب برشته شوند.

پودر نعناع را اضافه کنید و فقط تا زمانی که انگور آب شود تفت دهید. در این مرحله انگور فرنگی ها را اضافه کنید و تفت دهید تا همه مایه ها روی آن ها بپوشند. با احتیاط آب را به تابه اضافه کنید. به آن خرماهای خرد شده را اضافه کنید و چند دقیقه هم بزنید.