بوی گردو قوچان توانست یک مرد را از کما به زندگی برگرداند

آیا می دانستید که گردو قوچان از مرداد تا آبان چیده می شود و در تمام طول سال فروخته می شود؟ هر گردویی که دارید در دماهای سرد و بدون پوست نگهداری می شود تا خوبی آن دست نخورده بماند.

بنابراین، در این کریسمس، چرا با افزودن گردو، دستور العمل های قابل اعتماد خود را به روز نمی کنید؟ هیجان انگیز به نظر می رسد؟

سرشار از مواد مغذی، زیرا گردو افزودنی عالی برای خاص کردن جشن های تعطیلات شماست.

علاوه بر این، گردو منبع بسیار خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 (2.5 گرم ALA/28 گرم)، آنتی اکسیدان ها و مقادیر زیادی فیبر است.

خرید بهترین انواع گردو تازه با قیمت ارزان - آراد برندینگ

بنابراین، در این فصل تعطیلات در اینجا لیستی از دستور العمل های کلاسیک با ترش گردو اضافه شده است تا شما در کنار عزیزان و دوستانتان از آن لذت ببرید!

فر را از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید، چرب کنید و کف قالب کیک 9 اینچی را با دایره ای از کاغذ روغنی بپوشانید.
گردوها را در غذاساز بریزید و آنقدر هم بزنید تا یک قوام آرد مانند بدست آید.

تخم مرغ ها را در 2 کاسه همزن جدا کنید. زرده تخم‌مرغ، پوست لیمو و شکر را با همزن برقی هم بزنید تا کرم رنگ و کرم رنگ شود و سپس سفیده‌ها را با همزن بزنید تا کاملا سفت شود.

گردوهای مخلوط شده را با زرده تخم مرغ مخلوط کنید و سپس سفیده را داخل آن بریزید. مخلوط کیک را با قاشق در قالب کیک آماده شده بریزید.

آن را در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت 35 تا 40 دقیقه (یا تا زمانی که در مرکز پخته شده و بلند شود) بپزید.

در همین حین، گلابی ها را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید و هسته خربزه را با قاشق یا قاشق چایخوری جدا کنید و غلاف هل را کبود کنید.

گلابی های پوست کنده، زعفران، غلاف هل، آب لیمو، شکر و آب را در یک قابلمه متوسط روی حرارت ملایم اضافه کنید و گلابی ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که نرم و دم بکشند، بریزید.

کیک را به 8 برش دهید و هر برش را با یک گلابی سرخ شده و یک حبه ماست یونانی یا کرم فرایچه سرو کنید. 2. کیک گردو کدو دارچینی با فراستینگ پنیر خامه ای.