با کاشی و سرامیک صدیق سرام آباده اتاق عکاسی بسازید

از زمان های قدیم کاشی و سرامیک صدیق سرام آباده برای ساخت اجزای سازه ای برای پروژه های ساختمانی استفاده می شده است.

در اوایل دوره نوسنگی، مردم اریکو (شهری در اسرائیل امروزی) آجرهایی را از گل خشک شده در آفتاب برای مقاصد ساختمانی می ساختند، در حالی که بعدها رومی ها از بتن برای برپایی معبد پانتئون در رم استفاده کردند.

امروزه، با درآمد تخمینی بیش از 500 میلیارد دلار در سال 2018، بخش ساخت و ساز 63 درصد از کل صنعت سرامیک و شیشه را به خود اختصاص داده است.

محصولات سرامیکی برای بخش ساختمان شامل سیمان و مصالح پایه سیمان، کاشی های داخلی و خارجی، لوازم بهداشتی، آجرهای غیر نسوز و سایر اشکال پیچیده تر مانند زهکشی، فاضلاب و لوله ها و آسترهای دودکش می باشد.

کاشی و سرامیک صدیق سرام آباده

سیمان برای ساخت ملات و بتن استفاده می شود.

ملات از اختلاط سیمان با آب و ماسه به دست می‌آید و برای پروژه‌های بنایی مانند اتصال آجر، سنگ و کاشی و برای پر کردن ترک‌ها و سوراخ‌ها، مصالح ارجح است.

علاوه بر آب، ماسه و سیمان، بتن همچنین حاوی شن و سنگ های کوچک است که استحکام مخلوط را فراهم می کند.

بتن در انواع پروژه های مهندسی عمران از جمله ساختمان ها، پل ها و جاده ها و همچنین سازه های ضد حریق، رطوبت و مواد شیمیایی استفاده می شود.

بتن را می توان در آجرها، بلوک ها، لوله ها و اشکال دیگر که با پرینت سه بعدی شکل می گیرد، قالب گیری کرد.

در داخل ساختمان، از کاشی های سرامیکی برای پوشش کف، دیوارها، میز و کناره های آشپزخانه (سبک توسکانی) و شومینه استفاده می شود.

کاشی ها محصولات ساختمانی بسیار بادوام و بهداشتی هستند که زیبایی بی نظیری را به هر کاربردی می بخشند.

در طراحی داخلی، کاشی‌ها نیز با هم ترکیب می‌شوند تا موزاییک و نقاشی‌های دیواری را به‌عنوان شکلی از هنر و دکوراسیون تشکیل دهند.