با صابون علاج شترمرغ دیگر نیازی به آرایش و پاکسازی پوست ندارید

به یاد داشته باشید که هنگام تمیز کردن صورت خود با صابون علاج شترمرغ ملایم باشید. مهم است که صورت خود را مالش ندهید یا از دستمال شستشو یا سایر ابزارهای ساینده استفاده نکنید. اسکراب شدید می تواند صورت شما را تحریک کند و هر گونه مشکل پوستی را بدتر کند.

بیشتر صابون های نواری برای قرار گرفتن روی صورت شما ساخته نمی شوند. خیلی خشن است و می تواند پوست شما را تحریک کند. در مورد پاکسازی صورت گزینه های زیادی وجود دارد. انتخاب مناسب برای شما به نوع پوست و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

مهم نیست چه چیزی، مهم است که پاک کننده ای را انتخاب کنید که به طور خاص برای صورت شما ساخته شده باشد. شستشوی صحیح صورت، از جمله استفاده از پاک کننده های مناسب، می تواند به حفظ سلامت پوست شما کمک کند.

هنگامی که پوست خشکی دارید، پیدا کردن یک پاک کننده ملایم، غیر کومدوژنیک و مرطوب کننده بسیار مهم است. پاک کننده نامناسب به طور بالقوه می تواند پوست را حتی بیشتر خشک کند، بنابراین مهم است که هنگام خرید دقت لازم را انجام دهید.

برترین‌ها - شامپو یا صابون؛ کدام برای شستن مو بهتر است؟ - صاحب‌خبر

ما 10 مورد از بهترین شوینده های صورت را برای پوست های خشک جمع آوری کردیم. هنگام تهیه این لیست، مواد زیر را که برای پوست خشک عالی هستند در نظر گرفتیم:

اسید هیالورونیک
سرامیدها
گلیسرین
اوره
آنتی اکسیدان ها
آکواپورین ها
اسید سالیسیلیک

محصولات لیست شده در زیر حاوی مواد تشکیل دهنده ای هستند که متخصصان پوست برای شرایط خاصی که به آنها توجه می کنند توصیه می کنند. ما همچنین امتیاز قیمت، هر گونه بررسی منفی، و هر ماده احتمالی خطرناکی را در نظر گرفتیم تا دیدی کامل از آنچه هر پاک کننده برای پوست شما ارائه می دهد به شما ارائه دهیم.

این شستشوی صورت بدون عطر است و هنگام استفاده از آن کف می کند. همچنین سرشار از مواد نرم کننده است، از جمله روغن هسته زردآلو، گلیسیرین و اسکوالان. گلیسیرین به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند و به اتصال آب به پوست کمک می کند که باعث افزایش هیدراتاسیون می شود و به پوست کمک می کند این رطوبت را حفظ کند.

این پاک کننده حاوی ویتامین E است که فواید زیادی برای سلامت پوست دارد.

به خاطر داشته باشید که پاک کننده فوق العاده صورت کیهل به عنوان “برای همه انواع پوست” تبلیغ می شود، بنابراین به طور خاص برای پوست های خشک ساخته نشده است. همچنین حاوی الکل است که ممکن است پوست را کنده یا تحریک کند.

پاک کننده های فوم
این پاک کننده ها یک کف کف آلود تشکیل می دهند که در از بین بردن چربی های اضافی عالی است. آنها یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی با پوست چرب یا مختلط هستند.

پاک کننده های خاک رس
پاک کننده های خاک رس می توانند به از بین بردن آکنه کمک کنند. آنها برای جذب روغن و تمیز کردن منافذ شما عالی هستند. آنها انتخاب خوبی برای افرادی با پوست چرب، پوست مستعد آکنه یا پوست مختلط هستند.

پاک کننده های ژل
اینها قوام ژل مانندی دارند. آنها در تمیز کردن عمیق منافذ شما و از بین بردن چربی ها از پوست شما عالی هستند. آنها به طور کلی برای افرادی که پوست مستعد آکنه یا چرب دارند انتخاب خوبی هستند.

پاک کننده های روغنی
پاک کننده های روغنی روشی ملایم برای تمیز کردن صورت شما هستند. آنها در باز کردن منافذ پوست و پاک کردن آرایش عالی هستند. پاک کننده های روغنی بر پایه روغن های مختلف سالم برای پوست مانند روغن آرگان یا روغن درخت چای ساخته شده اند و صرف نظر از نوع پوست می توانند انتخاب خوبی برای اکثر افراد باشند.