با خرید تی شرت مردانه ترک سن خود را بیست سال جوانترکنید

هدف مطالعه اکتشافی ما بررسی معنای تیشرت مردانه ترک برای مردان دانشگاهی از نظر ترجیح، هویت و اجتناب بود.

به طور خاص، هدف ما این بود که مشخص کنیم مردان جوان می‌خواهند به چه چیزی دست پیدا کنند و همچنین از طریق لباس‌هایشان اجتناب کنند. ما با 15 مرد کالج برای جمع آوری داده ها مصاحبه کردیم.

این مطالعه اکتشافی نشان داد که دانشجویان پسر شرکت کننده در این مطالعه مایل به لباسی هستند که راحت باشد، به آنها اعتماد به نفس بدهد و انتظارات اطرافشان را برآورده کند.

نتایج نشان می‌دهد که ترجیحات مد مردان دانشگاهی عمدتاً ناشی از تمایل به راحتی و پایبندی به هنجارها است.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان در مطالعه از انواع خاصی از لباس‌ها به دلیل عدم تطابق لباس با سبک آن‌ها اجتناب کردند. بیزاری آن ها از لباس هایی که می توانست به عنوان لباس های جایگزین، گانگستری یا همجنس گرا تلقی شود، نشان می دهد که این مردان تلاش می کردند از لباس هایی که هویتی غیر انطباق، غیرحرفه ای یا غیرعادی را نشان می دهد اجتناب کنند.

مطابق با یافته‌های ما، ما دانشگاه‌ها را تشویق می‌کنیم که دانشجویان را آموزش دهند تا از داشتن کلیشه‌های منفی علیه آمریکایی‌های آفریقایی تبار و همجنس‌گرایان جلوگیری کنند.

تلاش‌های آموزشی مستمر را می‌توان از طریق دوره‌هایی انجام داد که بیزاری از گروه‌های قومی کم‌نمایش را کاهش می‌دهد.

بسیاری از بهترین لیست های تی شرت آنلاین وجود دارد، اما من در این جمع بندی از هر برند استفاده و آزمایش کردم (بعضی از آنها برای چندین سال) و بنابراین می توانید مطمئن باشید که توصیه های من از تجربه شخصی من است.

تعداد انگشت شماری از برندهای موجود در این لیست را می توانید در مراکز خرید در سراسر کشور پیدا کنید و بقیه را می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.